Saleta, Supron, Bogacka dyskutowali o biznesie w sporcie

20:39

27 października 2017

Maciej Noskowicz

e-mail: m.noskowicz@zachod.pl; dziennikarz działu sportowego Radia Zachód, Radia Zielona Góra, Radioporanka i Popołudniówki (Visited 2 569 times, 1 visits today)

W jaki sposób sukcesy w sporcie przekładają się na powodzenie w biznesie? W jaki sposób sportowiec powinien kreować swoja markę? Między innymi na te pytania odpowiadali uczestnicy debaty pod hasłem „Biznes w sporcie, sport w biznesie”.

Jednym z prelegentów był Andrzej Supron. Były zapaśnik i medalista igrzysk olimpijskich zwracał uwagę, że w Polsce sport jest niedofinansowany

Innym z prelegentów był Przemysław Saleta, którego zapytaliśmy o to, czy sportowcy chcą dbać o swój wizerunek i marketing.

Specjalista ds marketingu sportowego Piotr Matecki dodaje, że współczesne środowisko sportowe musi zrozumieć zmieniające się realia

Panel dyskusyjny odbył się na Uniwersytecie Zielonogórskiem podczas piątego Polskiego Kongresu Przedsiębiorczości. W dyskusji brali udział także szefowie dwóch zielonogórskich klubów sportowych: Janusz Jasiński i senator Robert Dowhan oraz medalistka igrzysk olimpijskich Sylwia Bogacka.

(Visited 2 569 times, 1 visits today)

Dodaj komentarz